Direktlänk till inlägg 15 juni 2006

Take Another Loox - The N560 Pocket PC Reviewed

Av Christer Nilsson - 15 juni 2006 20:37

Doug Raeburn, at Pocket PC Thoughts, has reviewed the Pocket Loox N560 (as a Loox 720 owner Doug's insights may be of particular interest to those contemplating the change). Of the latest Loox Doug concludes:Overall, I find the Loox N560 to be a worthy upgrade to the Loox 720. Its compact size and light weight make it easy to carry around, its VGA display is bright and beautiful and performance is responsive. Its stability is most impressive, in that soft resets are very rarely required and "heavy duty" applications like PlanMaker run very smoothly. The N560 is most definitely the finest Pocket PC that I've used and should be on the short list of anyone in the market for a top notch PDA.Länk till hela testen här

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christer Nilsson - 11 mars 2007 05:14

Nu har jag köpt nya lurar igen! :/ mina gamla lurar råkade ut en "olycka" (AKG K27i),dom lät i oförsig ganska bra dom piskade upp Koss Porta pro i brygga (säger inte så mycket egentligen)men men över till mina nya lurar Grado SR125 dom är ju bar...

Av Christer Nilsson - 9 november 2006 15:33

Igår köpte jag mig en "ny" leksak det var ganska spännande att köra hem den eftersom det satt 7 år gamla sommardäck på den fram 205:or ,bak 215 så det var mer än lovligt halt :D...

Av Christer Nilsson - 23 augusti 2006 01:49

Fick min nya mobil idag blev en VK Mobile VK2000 den är ganska "smutt" utan en massa extra funktioner som kamera, mp3-spelare, radio, .... mått : 89.9 x 49.9 x 8.8 mm vikt : 48 g display : STN, 65K colors , 128 x 143 pixels ...

Av Christer Nilsson - 12 augusti 2006 21:19

Sprang runt på Nolia idag och tog lite bilder från försvarets uppvisning !!......

Av Christer Nilsson - 2 augusti 2006 20:31

För några dagar sen köpte jag en "moped" eller inte direkt en "moped" men ganska nära en "moped" i alla fall,tänkte ha den när jag åker på jobbet eller far å fiskar typ det är en Honda XL 500s ~25hk så det är en riktig "raket" :)...

Ovido - Quiz & Flashcards